La Fiscalia del Tribunal Suprem ha decidit arxivar la denúncia presentada la setmana passada pel portaveu del PSOE al Congrés, Antonio Hernando, contra el ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, per la reunió amb l'expresident de Bankia, Rodrigo Rato.
Els socialistes atribuïen a Fernández Díaz els delictes de prevaricació, omissió del dret de perseguir delictes i revelació de secrets. El ministeri públic fonamenta la seva decisió en el "caràcter prospectiu" de la denúncia i en "l'absència de suport fàctic". Així ho ha anunciat el n un comunicat a través de la seva pàgina web.
Hernando ha reaccionat amb celeritat a la decisió assegurant que la Fiscalia ha decidit "mirar cap a un altre banda". "El ministeri públic ha renunciat a saber què va passar a la reunió de la vergonya", ha subratllat Hernado.
El portaveu socialista ha assegurat que seguiran demanat explicacions i que el pròxim cop que ho facin serà a la diputació permanent del Congrés del pròxim 26 de setembre.
La Fiscalia arxiva la denúncia del PSOE contra Fernández Díaz per la reunió amb Rato
Política
El ministeri públic fonamenta la seva decisió en el "caràcter prospectiu" de la denúncia i en "l'absència de suport fàctic"
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tot el que no et pots perdre a Barcelona per la Mercè 2026: concerts, portes obertes i horaris Redacció
-
Política Illa s'aferra a un «nou pacte de país» per girar full de PISA i rellançar l'educació Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Política Repensar el model i destituir Niubó: l'oposició no compra les explicacions d'Illa sobre PISA Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Societat Un nou estudi desmenteix part de l'informe PISA: l'alumnat privilegiat no empitjora més que la resta Gerard Mira
Publicat el
21 d’agost de 2015 a
les 12:13
Et pot interessar
-
Política
Mamdani homenatja García Lorca en la trobada amb Sánchez: «Ell creia en la possibilitat d'un món millor»
-
Política
El gas pebre del PP
-
Política
Puigdemont aplaudeix l'acció al Parlament contra Aliança: «Cal triar entre espardenya o esvàstica»
-
Política
Zapatero clarifica davant del jutge l'origen de les joies: van ser un regal de l'Aràbia Saudita
-
Política
L’Audiència Nacional absol l’advocat Gonzalo Boye de blanquejar diners del narcotràfic
-
Política
Del xou del PP als lavabos desallotjats: què ha passat amb el gas pebre al Congrés?
