La Junta Electoral de Zona ha instat l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages a retirar els cartells que hi ha a la façana del consistori amb envasos de detergent Fairy i els rètols que s'hi troben a sota, tapats, amb llaços grocs. La Junta Electoral també fa treure la pancarta que explica que la presència dels llaços grocs era una decisió del ple. Aquestes pancartes van ser denunciades pel PSC.
L'alcalde de Sant Fruitós, Joan Carles Batanés, ha anunciat que acatarà aquesta ordre, però assegura que troba "fora de lloc" que s’interpreti uns pots de sabó Fairy "com a cartells partidistes", i que una pancarta que explica un fet que va succeir en un ple municipal, com a resultat d’una votació democràtica, "marqui tendències partidistes".
Cal recordar que la passada setmana el portaveu del PSC a l'Ajuntament, Tomàs Casero, va abandonar el ple municipal en senyal de protesta per aquestes pancartes.
La Junta Electoral fa retirar les pancartes de Fairy de l'Ajuntament de Sant Fruitós
L'alcalde Batanés es pregunta com aquests cartells poden ser interpretats com a "partidistes"
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2019 a les 12:14
Et pot interessar
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso
-
Política Reunió imminent entre Junts i el PSOE
-
Política A Israel sempre li quedarà Aznar
-
Política L'Església no s'estova amb Illa
-
Política Albiol dona suport al Pacte Nacional per la Llengua i es desmarca del PP
-
Política Escletxa a Barcelona amb la Flotilla: la dreta en fa befa mentre PSC, BComú i ERC demanen protecció