Ha de ser espantosa l'angoixa que deu patir un líder polític que s'ha quedat sense discurs, amb una realitat que el contradiu de forma flagrant i continuada i quan comença a no ser tingut en compte per l'opinió pública del seu país. D'aquí, potser, les amenaces buides d'Alícia Sánchez-Camacho, que no sap com retenir els catalans a Espanya ara que el PP ha deixat de fer por sense fer llàstima i Rajoy està massa ocupat en tocar la lira mentre crema l'Estat.
Tot i que potser encara ho deu passar pitjor Pere Navarro. El PSC, diu ell, "som un partit federalista que defensa l’encaix de Catalunya amb Espanya i Europa" i, pel que es veu, el defensa perquè sí. Els catalans s'enfonsen en la pobresa mentre continuen a ple rendiment les obres del TGV Orense-Puebla de Sanabria i Puebla de Sanabria-Zamora-Valladolid. I si Catalunya no encaixa, segons Navarro, la culpa és de Catalunya.
D'aquí, suposo, el vertígen que noten CiU i el Govern, que recorden amb nostàlgia quan es podien entendre amb la dreta i l'esquerra catalanoespanyoles. Ara, en comptes de partits responsables i amb corbata hi veuen dos zombies vestits amb parracs ideològics que els volen arrossegar cap al cementiri polític.
ARA A PORTADA
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos Bernat Surroca Albet
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
20 d’agost de 2012 a
les 21:59
Et pot interessar
-
Política
Sánchez Llibre a Illa: «Filocomunista»
-
Política
L'ANC posa en marxa una campanya per captar nous socis i crida a «mobilitzar-se quan no és fàcil»
-
Política
Ayuso vol portar als tribunals que els migrants regularitzats hagin d'acreditar el català
-
Política
El Govern obre la porta a les concessions per construir carreteres, estacions de l’L9 i electrolineres
-
Política
L’esquerra a l’esquerra del PSOE i bla, bla, bla
-
Política
Inversió milionària de Barcelona per donar a conèixer Catalunya i els productes del país al turisme
