L'Estat Islàmic decapita suposadament un cooperant britànic

Els yihadistes radicals haurien assassinat David Haines, segrestat per l'organització el març de 2013

Publicat el 14 de setembre de 2014 a les 07:28
Radicals yihadistes d'Estat Islàmic haurien decapitat el cooperant britànic David Haines i haurien difós les imatges aquest dissabte a la nit, dotze dies després de l'assassinat del periodista americà Steven Sotloff.

En la gravació, hi apareix Haines dirigint-se al primer ministre britànic, David Cameron, i l'adverteix que la seva relació i aliança amb els Estats Units contra l'Estat Islàmic portarà el seu país "a una sagnant i interminable guerra". El grup yihadista adverteix que la propera víctima serà un altre britànic, Alan Henning.

El passat 19 d'agost membres d'Estat Islàmic van assassinar Foley, capturat a Síria, com a advertència al president dels Estats Units, Barack Obama, per la seva decisió d'atacar les bases de l'organització radical yihadista.