L'oposició demana a la consellera de Cultura, Laura Borràs, que comparegui al Parlament per donar explicacions sobre la investigació dels Mossos per presumptes irregularitats en els contractes de la Institució de les Lletres Catalanes (ILC) durant l'època en què va dirigir l'entitat. Borràs ha assegurat que tot plegat "no s'aguanta per enlloc", però partits com Ciutadans, PSC i els comuns ja han registrat la petició de compareixença.
Tant Cs com els socialistes demanen també la compareixença del conseller d'Interior, Miquel Buch. Els dos partits argumenten que han decidit sol·licitar-la després que Borràs hagi declarat a RAC 1 que Buch li havia dit que els Mossos no l'estaven investigant. El partit taronja demana, en la seva petició, que el conseller d'Interior se sotmeti al "control parlamentari en relació amb el compliment del seu deure de confidencialitat en el marc de la deguda col·laboració amb les autoritats judicials".
El PSC demana que compareguin Puigneró i Angulo
Els socialistes han registrat ja una petició de compareixença del conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública, Jordi Puigneró, i del director del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat, Joan Angulo, després de fer-se públiques les investigacions dels Mossos al CTTI per una presumpta contractació irregular.
Borràs ha defensat aquest dimecres que no ha comès cap irregularitat i ha lamentat que "ja sabia que això algun dia passaria" quan li van oferir formar part de la llista de JxCat. "És molt greu", ha denunciat.
L'oposició demana que Borràs comparegui per la investigació de contractes irregulars
Política
També s'han registrat peticions de compareixença per als consellers Miquel Buch i Jordi Puigneró
ARA A PORTADA
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
28 de novembre de 2018 a
les 13:02
Et pot interessar
-
Política
ERC avisa que la destitució de la secretària general d'Educació no resol el problema: «El repte és més profund»
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
-
Política
El govern espanyol activa un pla d'emergència de 165 milions per a Ceuta
-
Política
Junqueras diu a Illa que hi ha decisions a Educació que es poden prendre «demà mateix»: «Només cal voluntat política»
-
Política Collboni inicia aquest diumenge una missió institucional per Bòsnia, Polònia i Ucraïna
