"Estic acostumat a ser perseguit per Espanya, però el final és sempre el mateix: soc lliure". Així s'ha expressat aquest dissabte al matí l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont tot just abans de participar en una recepció a l'Ajuntament de l'Alguer amb el síndic i amb el president de Sardenya.
[noticiadiari]2/224922[/noticiadiari]
Puigdemont ha trepitjat l'Alguer gaudint així de la plena llibertat amb què compta des d'aquest divendres a la tarda, després que el jutjat d'Apel·lació de Sàsser el deixés en llibertat sense mesures cautelars. La ciutat sarda de l'Alguer, en el marc de l'aplec internacional de l'Adifolk, l'ha rebut amb molts aplaudiments mentre sonava Els Segadors de fons. L'expresident ha assegurat en breus declaracions als periodistes que ell "continuarà lluitant".
Puigdemont, des de l'Adifolk: «Estic acostumat a ser perseguit per Espanya, però el final és sempre el mateix: soc lliure»
L'expresident i líder de Junts ha assegurat que ell "continuarà lluitant"

- Carles Puigdemont a l'Adifolk, a l'Alguer, aquest dissabte al matí -
- ACN
ARA A PORTADA
-
«El PSC té l'obligació de collar el govern de l'Estat per la delegació de l'IRPF» Bernat Surroca Albet
-
-
Rull demana «celeritat» per resoldre els casos contra quatre diputats per presumptes discursos d'odi Redacció
-
-
Israel crida a «boicotejar» el Mobile World Congress després de les acusacions de Pedro Sánchez Redacció
Publicat el 25 de setembre de 2021 a les 11:06
Et pot interessar
-
Política Lluís Companys
-
Política Feijóo, atrapat entre les crispetes d'Abascal (i Ayuso) i la resistència de Sánchez
-
Política Illa reclama «coratge polític» a la UE per anar més enllà de les sancions comercials a Israel
-
Política Illa dona el tret de sortida al seu «tour» europeu amb un viatge llampec a París
-
Política La Diada s'acomiada amb música amb l'acte institucional i a la Festa per la Llibertat
-
Política Independentisme «residual» i que «toca fons»: la premsa espanyola escarneix la Diada