
Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 34 anys presumpte autor del robatori més d'una quinzena de bibicletes durant els mesos d'octubre i novembre a aparcaments del districte de Sant Andreu de Barcelona per revendre-les després, segons ha explicat aquest dilluns la policia catalana.
Les botigues de compravenda van ser cap a on es van dirigir les primeres gestions policials. Hi van trobar que un home havia venut tres bicicletes robades i van comprovar que, els últims mesos, havia fet el mateix en diferents botigues de Sant Andreu.
El modus operandi del detingut, que va quedar en llibertat de càrrecs després de passar a disposició judicial, consistia en entrar als aparcaments en hores de poc moviment, forçar la cadena i emportar-se les biciletes per revendre-les.