Rull: «Tenim el dret i l'obligació de construir un estat independent»

El coordinador general de CDC esperona la militància en el dia del partit

Publicat el 11 d’octubre de 2014 a les 11:18

Josep Rull, al 'Dia dels Convergents' a Manresa Foto: Quico Sallés
 

Josep Rull, el coordinador general de CDC, ha interpretat el paper que més li agrada, d'independentista desacomplexat. Una idea que vol transmetre a la militància d'un partit que ha decidit que la millor manera de ser catalanista és voler convertir la nació en un estat independent i lluny de criteris etnicistes. 

A Manresa, sota un sol abrusador, Rull s'ha dirigit a la tropa amb un missatge clar: “Tenim el dret i l'obligació de construir un estat independent”. I no se n'ha estat d'utilitzar imatges dures per argüir la defensa d'una Convergència independentista i que desitja que també sigui “honesta i millor”. 

“NO estem en contra la Marca España, sinó els valors que representa”, ha sentenciat. “Fan tornar les primes als empresaris que han construit una planta de purins i indemnitzen el projecte Castor; permeten banderes feixistes i multen amb 4.000 euros si portes una estelada, si un jutge expressa les seves opinions sobre el procés el castiguen si carrega contra Catalunya el fan president del Tribunal Constitucional”, ha assenyalat Rull. “Ens reclamen respecte a l'estat de dret aquells que se'l passen per allà on no sona”, ha clamat Rull que ha reclamat Convergència com un partit que treballa per un “país independent”.