La número 3 del PP a les eleccions del 20-D, Alícia Sánchez Camacho, ha vinculat aquest migdia les dades de l'atur amb el moviment independentista. La popular ho ha fet en un acte de precampanya celebrat aquest migdia a Barcelona, on hi ha participat al costat del candidat a les eleccions espanyoles, el ministre espanyol d'Interior, Jorge Fernández Díaz.
La presidenta del PP Català ha aprofitat la proximitat de la presentació de les dades de l'atur d'aquest mes de novembre, prevista per la setmana entrant, per vincular-ho amb el moviment polític que hi ha a Catalunya. Segons Sánchez Camacho, l'atur té dos grans aliats, "l'independentisme i la inexperiència".
Pel seu cantó, el número 1 per Barcelona, Fernández Díaz, ha reiterat que Catalunya i Espanya són "realitats absolutament indissociables" i que el PP estarà davant dels que "volen trencar-ho tot", en referència als independentistes catalans. El candidat popular ha assegurat, en la presentació de la candidatura dels populars per Barcelona, que el 20-D Espanya es juga "guanyar el futur o tornar al passat" i ha assegurat que si governen crearan 20 milions de llocs de treball el 2020.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de novembre de 2015 a les 15:12
Et pot interessar
-
Política L'espanyolisme s'activa per protegir els comerços que no atenen en català
-
Política Aliança Catalana fitxa un periodista històric de TV3 com a cap de premsa
-
Política El foc no remet mentre s'extrema l'esbroncada política
-
Política El PP acusa Sánchez d'«agenollar-se» davant ERC i Junts per la condonació del deute
-
Política El Parlament no enganya: PP i Vox, cada cop més junts en immigració i seguretat
-
Política Junqueras desvincula la condonació del deute de la negociació pressupostària: «No té absolutament res a veure»