Els líders independentistes empresonats Jordi Sánchez, Josep Rull, Jordi Turull i Quim Forn formaran part de les llistes de Junts per Catalunya a les eleccions del 10 de novembre al Congrés dels Diputats i al Senat.
Així ho ha anunciat la portaveu de la formació al Congrés, Laura Borràs, que serà la "cara visible" a la campanya. A hores d'ara, no s'ha especificat encara en quin ordre aniran. Es tracta de la primera vegada que el regidor empresonat, Quim Forn, es presenta a aquests comicis. L'anunci s'ha fet a l'esplanada de Lledoners, en presència del president Quim Torra i amb una connexió en directa amb Carles Puigdemont.
Sànchez, Rull, Turull i Forn seran a la llista de JxCat del 10-N
La portaveu al Congrés, Laura Borràs, tornarà a ser la cara visible
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de setembre de 2019 a les 12:00
Et pot interessar
-
Política Arxivada la querella contra Albiol per revelar dades mèdiques d'un sensesostre mort
-
Política Barcelona reunirà 150 ministres de Cultura de tot el món per fixar les polítiques dels pròxims anys
-
Política El Suprem demana al Congrés i al PSOE dades sobre pagaments a Cerdán i Koldo García
-
Política Una regidora del PP a Sant Adrià de Besòs acumula despeses indegudes d'àpats i benzina a càrrec de l’ajuntament
-
Política Illa critica Feijóo per plantar l'obertura de l'any judicial: «Les institucions estan per sobre de tothom»
-
Política Rull no comparteix la decisió de Giró perquè Junts ha obert la via del pacte «aquí i a Madrid»