Trias diu que ha guanyat l'aparell socialista

El candidat de CiU creu que el 34% de participació al procés del PSC mostra que no hi ha il·lusió

Publicat el 20 de febrer de 2011 a les 13:10

El líder de CiU a Barcelona, Xavier Trias, ha interpretat el resultat en favor de Jordi Hereu a les primàries del PSC de dissabte com una victòria de "l'aparell socialista" de Barcelona.

Trias creu que aquest desenllaç era el "lògic" i l'esperat, donat que era "una lluita interna" on el més fàcil era que "s'acabés imposant" el criteri de la direcció del partit a la ciutat.

"Era impossible que perdés Hereu", ha sentenciat el convergent. I és que Trias considera que les primàries estan lluny de ser "una operació democràtica, per molt que s'expliquin històries", i en realitat només és "una confrontació" dins el PSC que sols pot sorgir "perquè un partit pateix, està trencat i té molts problemes interns".