VÍDEO Així animen als policies espanyols que marxen d'Andalusia cap a Catalunya

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional espanyola reben l'escalf de desenes de concentrats al crit de "Viva España"

Publicat el 25 de setembre de 2017 a les 16:17
A més dels milers d'agents de la Policia Nacional espanyola i de la Guàrdia Civil que ja hi ha a Catalunya, des de diversos punts de la geografia de l'Estat encara surten agents que tenen com a destí el Principat per aturar el referèndum. I ho fan amb la moral ben alta si tenim en compte l'escalf que reben dels ciutadans en el moment en què surten de les seves respectives comissaries.

Per exemple, a Còrdova, Crits de "Viva España!" o "Viva la policía" han estat algunes de les proclames que els assistents han brindat mentre feien el passadís als agents de la Policia Nacional espanyola que feien fila per pujar a l'autobús que els ha de desplaçar fins a Catalunya. Una situació similar s'ha viscut a Cadis. Allà, els cotxes de la Guàrdia Civil que sortien del quarter ho feien rebent l'escalf dels concentrats, que els encoratjaven amb crits de "Viva España" o "Viva la Guardia Civil".

Un altre dels llocs on han rebut els ànims dels concentrats ha estat a Huelva, on els han dedicat aplaudiments i aquella frase "motivacional" que ha fet fortuna durant els mundials de futbol en els quals ha participat Espanya: "A por ellos!"