Els assistents a l'acte han intentat dissimular l'acció de Femen amb aplaudiments i crits de "president". De l'incident se n'ha fet ressò la periodista d'El País Elsa García de Blas a través de Twitter.
Dos activistas de Femen interrumpen la llegada de Albert Rivera a un acto de Cs en Málaga al grito de “Mi cuerpo no se vende” pic.twitter.com/YXepYsxBeT
— Elsa García de Blas (@ElsaGarciad) 8 de setembre de 2018
Dos activistas de #FEMEN acaban de hacer frente a @Albert_Rivera con un mensaje contra su política a favor de los vientres de alquiler, en su entrada al evento de #Ciudadanos en Málaga. pic.twitter.com/iwl2KMQEhx
— FEMEN Spain- España (@FemenSpain) 8 de setembre de 2018
Rivera ha participat aquest migdia en un acte a Màlaga per donar ja el tret de sortida a la campanya electoral de cara a les eleccions anticipades que s'hauran de celebrar a Andalusia després de trencar ahir l'acord d'investidura amb el PSOE de Susana Díaz.