El claustre del Mas del Vent de Palamós obre portes al públic. Des del seu descobriment, aquesta estructura ha generat polèmica. Els primers estudis asseguraven que era un claustre romànic però, posteriorment, es va descobrir que datava dels anys 30. No obstant això, l'interès que ha aixecat ha fet que després de més d'un any d'espera, finalment, la finca ha obert les portes i acollirà visites guiades per als interessats, alumnes d'instituts i escoles de primària de Palamós i experts d’art.
Aquest dissabte, els primers que han pogut veure l'espai han estat els directors i professors dels centres educatius de la vila que s’han mostrat entusiasmats davant la possibilitat d’oferir "aquesta joia" als alumnes. Les visites arrencaran oficialment el proper dissabte 12 de març i un dels descobridors del claustre, l'historiador d'art de la UdG, Gerardo Boto, ja ha demanat visitar-lo. D'altra banda, l'ajuntament de Palamós està treballant per incloure el claustre dins del catàleg patrimonial de la població.
Primera visita guiada al claustre del Mas del Vent de Palamós
Després de la polèmica sobre si era romànic o no, la finca obre les portes perquè el puguin veure tots aquells interessats
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2016 a les 13:06
Et pot interessar
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de dilluns
-
Societat Gairebé la meitat de la població creu que parlar català hauria de ser un requisit per treballar
-
Societat Aquestes són les empreses amb més reclamacions davant l'Agència Catalana de Consum
-
Societat El nebot d'una llegenda del futbol triomfa amb la gelateria a Barcelona: «Parlo una mica de català»
-
Societat Més de 16.000 parelles casades en vint anys: l'evolució del matrimoni homosexual a Catalunya
-
Societat El temps d'aquest dilluns 30 de juny: gairebé tot Catalunya en alerta per calor i tres comarques, per pluja