El Teatre Principal viurà avui el retorn d'una de les tradicions sabadellenques, celebrar una obra teatral la nit del dia de Nadal. L'any passat ja es va fer, i aquest cop la Joventut de La Faràndula ofereix una nova proposta que s'ha de convertir en una tradició retornada a casa nostra.
Es tracta de Mentiders, una obra d’Anthony Neilson, estrenada l’any 2002 al Royal Court Theatre Downstairs Sloane Square de Londres. Es presenta com una comèdia britànica plena d'embolics ideal per aquestes dates.
“Es tracta d'un divertit muntatge en què dos policies han de comunicar una notícia a un matrimoni gran i enlloc de dir al veritat van explicant mitges veritats i ells sols s'emboliquen”, afirma el president de Joventit de La Faràndula, Salvador Peig. Concretament, els han de donar una mala notícia, però, compadits de la parella, expliquen una mentida que s’anirà fent cada vegada més gran fins a provocar situacions hilarants i surrealistes.
Sabadell s'omple de «Mentiders»
Cultura
La nova proposta de la Joventut de La Faràndula arriba avui al Teatre Principal
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
25 de desembre de 2016 a
les 09:00
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura
La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
-
Cultura
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques
