[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6418DkWnQ7Q[/youtube]
L'exjugador del Barça i del Sabadell, Isaac Cuenca, ha provocat un fort escarni per part dels jugadors blaugrana. Els seus excompanys s'hi han enforntat després que no hagi aturat el joc quan Luis Suárez estava estès a terra.
Aquest fet ha provocat una petita baralla sobre la gespa del Nuevo Los Cármenes, que ha acabat amb una targeta groga per a Gerard Piqué i per al porter del conjunt andalús, Andrés Fernández.
Cuenca ja havia escalfat el partit prèviament, quan en una entrevista al diari Marca havia assegurat que el Granada volia convertir-se en el nou Tenerife, en referència a les Lligues que el Barça va guanyar al Madrid perdent a les Illes Canàries. En aquest cas, però, amb els papers canviats.
VÃDEO Isaac Cuenca provoca l'ira dels jugadors del Barça
Els blaugrana se li han llançat a sobre quan ha seguit el joc amb Luis Suárez estès a terra | En una entrevista a Marca assegurava que l'equip andalús volia ser el "nou Tenerife" amb els papers de Barça i Madrid intercanviats
Ara a portada
Publicat el 14 de maig de 2016 a les 16:57
Et pot interessar
-
Esports Un jutjat de Sabadell ordena registrar la seu de la Federació Catalana de Futbol
-
Esports 170 ciclistes participen en un 94è Campionat de Sabadell marcat per la pluja i la neu
-
Esports La Pista Coberta d'Atletisme ja duu el nom de Carme Valero
-
Esports Sabadell, seu dels Campionats de Catalunya de Joves de tennis taula