Protecció Civil ha activat aquest dilluns el Pla d'emergència del sector químic, el Plasecqat, en fase d'alerta després de la fuita d'un àcid al 30% per la vàlvula d'una cisterna a l'estació de mercaderies d'Adif a Granollers Centre. Emergències ha rebut l'avís poc abans de tres quarts de nou del matí. Un contenidor que reté la fuita i, segons Protecció Civil, no hi ha cap risc químic per a la població.
Fins al lloc s'hi han desplaçat cinc dotacions dels Bombers, dues dels Mossos d'Esquadra, la Policia Local de Granollers i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques amb caràcter preventiu, a més del tècnic de Protecció Civil municipal.
Activada l'alerta per la fuita d'un àcid químic a Granollers
Protecció Civil assegura que no hi ha risc per a la població | L'incident s'ha produït en una cisterna a l'estació de mercaderies de Granollers, responsabilitat d'Adif
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de gener de 2016 a les 09:37
Et pot interessar
-
Societat Invisible
-
Societat Vint platges catalanes amb bandera vermella
-
Societat Maten un home amb una arma blanca a Castelldefels
-
Societat Uns 3.000 docents veuran afectada la seva destinació, segons la consellera Niubó
-
Societat Concurs d'estiu: posa a prova el teu català
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»