Ada Colau s'encara amb Carina Mejías

L'alcaldessa retreu a la presidenta del grup municipal de Ciutadans la difusió de comentaris "racistes i xenòfobs" contra Gerardo Pisarello i adverteix d'emprendre "accions judicials"

Publicat el 29 de desembre de 2015 a les 14:25
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i la presidenta del grup municipal de Ciutadans, Carina Mejías, han mantingut una breu picabaralla durant el ple municipal, fins al punt que Colau ha advertit Mejías amb la possibilitat d'emprendre "accions judicials" per comentaris "racistes i xenòfobs" a les xarxes socials.

L'escena ha tingut lloc en la part de precs del ple, quan Ciutadans demanava que es fessin públics els "pagaments en espècie" que suposadament perceben els membres de la Corporació. Colau n'ha rebutjat l'existència: "En tot cas hi ha sous o dietes". En aquest punt, una encesa Carina Mejías ha criticat durament la participació d'Ada Colau en la "campanya municipal" -en realitat feia referència a la del 20-D-, en queè"ha actuat com a alcaldessa en mítings de partits i m'ha situat en el centre de les crítiques amb una cataracta d'insults impròpia d'una batllessa".

Al seu torn, una també irritada Ada Colau ha etzibat a Mejías que "seria fantàstic que deixés de difamar aquest govern i en concret al senyor Pisarello". L'alcaldessa ha assegurat que Mejías "s'ha dedicat a difamar i també a retuitar comentaris directament racistes i xenòfobs". "Haurem d'emprendre accions judicials si persisteix en aquesta actitud", ha advertit