La il·lusió desfermada només es pot entendre com a concepte en una jornada com la de la Loteria de Nadal. Això mateix s’ha pogut sentir a Castellbisbal, on l’administració número 1 ha repartit una sèrie sencera del segon premi, el 21.015, o el que és el mateix, 1.250.000 euros. I tot entre veïns.
Tres de les agraciades que comparteixen el premi són les germanes Padilla, tres dones que encara no saben ben bé el que comporta, fruit dels nervis. La Lupe i la Lola han arribat al carrer Pi i Margall, on és l’administració, cridant, saltant, i amb el nét de la Lupe, l’Ander, de dos anys, amb el dècim a la mà.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QqvhyBYrIgg[/youtube]
“Estàvem tranquil·lament a casa quan ens hem assabentat que teníem el número, ja havíem vist que havia tocat aquí i anàvem a treure el nas, però desconeixíem del tot que el dècim era el nostre”, ha explicat la Lupe, rodejada de càmeres i micròfons.
“Jo ja tinc clar què farem, duré els meus néts a Disneyland, sempre ho he volgut fer però no tenia diners, i ara està clar que mirarem per ells”, ha afegit la Lola, sobrepassada per la situació. "Tot ha s'ha repartit entre el poble", ha dit Pèrsida Pastalle que ha venut el 21.015.
Pastallé també ha explicat que l'any passat van donar un cinquè premi i fa quatre anys 33 milions d'euros de La Primitiva. Aquest és "el primer premi important que donem", ha manifestat la propietària del local, qe fa 31 anys que és obert al municipi.
Comprova quants diners has guanyat si el teu número és un dels afortunats.
«Amb els diners durem els nens a Disneyland»
Tres germanes de Castellbisbal ja han fet plans amb els 125.000 euros del segon premi de la Loteria de Nadal

- Lola Padilla, guanyadora del segon premi de la Loteria de Nadal a Castellbisbal | Albert Segura -
- | Albert Segura
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de desembre de 2018 a les 11:50
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 28 d'agost: 28 comarques en alerta per tempestes i forts ruixats
-
Societat Torna la mili? Per ara, no
-
Societat Restablerta l'alta velocitat entre Barcelona i Madrid després d'una hora suspesa per un incendi
-
Societat Recollida de firmes contra els canvis urbanístics per donar llum verda al Museu Thyssen a Barcelona
-
Societat Un treballador de la gelateria catalanòfoba de Gràcia denuncia que l'amo els prohibeix parlar en català
-
Societat Els minisupermercats es multipliquen a Barcelona: se n'han obert 1.250 en 10 anys