La Policia Nacional espanyola ha arrestat un home de 83 anys per agredir sexualment la seva sogra, de 101 anys, en un domicili del madrileny districte d'Hortaleza. Els fets van tenir lloc la nit d'aquest dimecres quan la policia va rebre una trucada de les Urgències de l'Hospital Ramón y Cajal de Madrid pel cas d'una dona que denunciava haver patit abusos sexuals per part del seu gendre. La dona presentava macadures per diverses parts del seu cos i va confirmar la versió dels fets als agents.
Després, els funcionaris van prendre declaració a la filla de l'anciana, que va explicar que havia trobat la seva mare al pis plena de blaus, el cabell esvalotat i el bolquer descol·locat; i el seu marit en una actitud estranya, ja que estava compartint sofà amb la seva sogra.
La policia espanyola va detenir finalment l'acusat per agressió sexual amb objecte. L'home no va fer cap comentari i es va limitar a acompanyar els agents a comissaria, on el van interrogar i li van llegir els seus drets. Amb tot, la filla de la víctima ha presentat una denúncia en la comissaria d'Hortaleza pel que ha passat. L'arrestat, que mancava d'antecedents policials, passarà a disposició judicial.
Arrestat un home de 83 anys per agredir sexualment la seva sogra de 101
La dona va haver de ser ingressada perquè presentava macadures per diverses parts del seu cos
ARA A PORTADA
-
La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats Redacció
-
Escletxa a Barcelona amb la Flotilla: la dreta en fa befa mentre PSC, BComú i ERC demanen protecció David Cobo
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 29 d’abril de 2016 a les 09:57
Et pot interessar
-
Societat Una finca de llogaters al Poble-sec es rebel·la contra la nova propietat: «Ens volen expulsar»
-
Societat Set de cada deu treballadors catalans mengen per ansietat o estrès durant la jornada laboral
-
Societat El temps d'aquest dimecres 17 de setembre: torna parcialment el sol
-
Societat Tres carrers del barri de la Sagrada Família tindran el nom de dones oblidades
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona demana eliminar Israel del Tour de França 2026
-
Societat La nova llei del taxi preveu restringir al màxim l'ús d'Uber, Cabify i Bolt dins de Barcelona