Ja han arribat a l'Aeroport de Barcelona els 186 passatgers del vol UX 408 de la companyia d'Air Europa procedent del Caire, quan estava previst que tornessin fa tot just dos dies. Un dels afectats, Jordi Anguela, ha dit que "se senten enganyats", ja que tant l'agència de viatges com la companyia aèria els han anat donant "excuses", que anaven des d'un problema mecànic en l'avió fins que "hi havia boira a Barcelona". Per la seva banda, Hèctor Guasch ha comentat que ha arribat a parlar amb el secretari general de l'ambaixada espanyola de la capital egípcia. "Quan l'he trucat aquest matí, m'ha dit que era la primera notícia que tenien", ha lamentat.
L'odissea per tornar a Barcelona va començar el mateix divendres a la tarda, quan el vol havia de sortir a les nou de la nit i es va cancel·lar dues hores abans amb la promesa de col·locar els passatgers en un altre avió el dissabte a les quatre de la tarda. "Una vegada vam sortir de l'hotel, haver arribat a l'aeroport, facturat l'equipatge i entrat a dins, enmig de les maniobres per preparar l'enlairament l'aeronau s'atura", ha explicat Guasch.
Novament, arribaven males notícies per part de la tripulació de l'avió. "El pilot ens diu per megafonia que se li ha encès un llum vermell als comandaments". Un mal senyal que ja començava a posar nerviosos a alguns passatgers. "Molts ja no volien tornar agafar aquest vol perquè estaven espantats per les avaries de l'avió", ha comentat.
El fet "d'haver perdut un cap de setmana de les nostres vides", segons ha dit un dels passatgers afectats mentre marxava amb presses cap a l'aparcament, ha motivat que molts dels turistes s'hagin posat d'acord per presentar una queixa formal, o fins i tot una denúncia, als qui creuen responsables d'aquest "malson". Jordi Anguela ha asssenyalat que s'han sentit "maltractats". Ha afegit que el trasllat als hotels es va fer 2en furgonetes de mala mort". "Ens han tractat com borregos, no com a persones", s'ha queixat.
Dues cares d'una moneda
Una opinió ben diferent és la que han aportat una jove, la Nerea i el seu germà. De la companyia d'aviació han dit que "ens han tractat bé". "S'han preocupat per nosaltres i ens han donat menjar i allotjament", ha comentat ella. Els avions s'espatllen, això passa", ha afegit amb resignació. "És empipador, però ja se sap, les coses al Caire funcionen a un ritme més lent i d'això la companyia no en té cap culpa", ha analitzat.
Una vegada els germans s'han retirat, una altra passatgera, que no ha volgut ser entrevistada, ha "matisaT" el que acabava de sentir. "No m'estranya que aquesta noia parli bé d'Air Europa", ha dit. "Aquests dos són fills d'un que treballa a la companyia", ha conclòs mentre agafava les maletes per sortir de la terminal.
ARA A PORTADA
-
Sánchez proposa la progressista Teresa Peramato com a nova fiscal general de l’Estat Marc Orts i Cussó
-
Jordi Pujol serà jutjat a l'Audiència Nacional en contra del criteri de tots els metges Bernat Surroca Albet
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 09 de gener de 2011 a les 20:29
Et pot interessar
-
Societat
Més denúncies de dones per compartir imatges íntimes sense permís
-
Societat
El temps d'aquest dimarts 25 de novembre: descens de les temperatures i vent al sud
-
Societat
El Park Güell s'il·lumina per primer cop aquest Nadal
-
Societat
Telefónica planteja un ERO de més de 5.000 empleats
-
Societat
La crisi de l'habitatge es dispara com el principal problema dels catalans
-
Societat
Les atencions per violència sexual continuen creixent: 665 casos a l'Hospital Clínic el 2025
