Barcelona és la ciutat que té les tarifes dels pàrquings més cares de tot l'estat espanyol, amb un preu d'una mitjana de 3,13 euros l'hora; un import un 372% més car que al municipi extremeny de Càceres. Segons un estudi realitzat per l'aplicació Wazpark, i recollit pel mitjà Expansión, la capital catalana està seguida per les ciutats de Madrid i València amb una mitjana de 2,80 i 2,69 euros l'hora, respectivament.
Pel que fa als aparcaments més cars, l'informe explica que es troben a la Ronda de la Universitat, i el carrer Calvet al districte de Serrià-Sant Gervasi. En canvi, el barri de Gràcia es posiciona com una de les zones amb les taxes de pàrquing més econòmiques. L'import té una mitjana de 0,84 euros l'hora. El districte de Sant Martí i a les rodalies de la plaça de les Glòries també tenen una tarifa més barata, un euro l'hora, aproximadament.
A Barcelona, Madrid i València, s'hi afegeixen Córdoba (2,39 euros l'hora), Palma de Mallorca (2,73 euros l'hora), Bilbao (2,18 euros l'hora) Saragossa (2,07 euros l'hora), Múrcia (2,03 euros l'hora), Les Palmes de Gran Canària (2,02 euros l'hora) i Sant Sebastià (2,00 euros l'hora). Wazypark ha realitzat aquest estudi analitzant el preu per hora de més de 2.000 aparcaments de pagament de tot l'estat espanyol.
Barcelona és la ciutat amb les tarifes de pàrquing més cares de l'estat espanyol
Societat
Els conductors de la capital catalana paguen una mitjana de 3,13 euros l'hora
ARA A PORTADA
-
Societat Inici de curs educatiu convuls després d'un any de mobilitzacions «històriques»: i ara, què? Gerard Mira
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
Publicat el
08 de setembre de 2016 a
les 10:02
Actualitzat el
08 de setembre de 2016 a les
10:05
Et pot interessar
-
Societat
Centenars d’antifeixistes planten cara a la manifestació ultra de Save Europe Act a Barcelona
-
Societat
El govern espanyol reforça la vacunació i recondiciona els centres educatius de Ceuta després de la crisi migratòria
-
Societat
Una incidència entre Castelldefels i Garraf afecta l’R2 Sud, l’R13, l’R14, l’R15, l’R16 i l’R17
-
Societat
«Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa»
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
