L'Ajuntament de Barcelona ha incorporat aquest últim any dos radars làser als districtes d'Eixample i Horta Guinardó, que se sumen als deu que ja tenia. Segons han explicat fonts municipals a NacióDigital, aquest nou model de radar és multicarril i això fa que es pugui captar l'excés de velocitat als diferents carrils de la via.
Aquest nou sistema, que només registra l'excés de velocitat, fa una foto per segon, té una millor qualitat d'imatge i adapta millor el flash. A diferència del model antic, aquest nou radar és capaç de capturar totes les infraccions simultànies a carrils diferents.
L'adquisició dels nous radars multicarril reobre el debat sobre la possible voluntat recaptatòria d'aquests aparells.
Barcelona estrena radars làser capaços de captar infraccions a tots els carrils
Els nous models s'han instal·lat a l'Eixample i Horta Guinardó
ARA A PORTADA
-
-
És una onada de calor? Aquestes són les condicions del Meteocat per decretar-la Arnau Urgell i Vidal
-
-
«Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim» Marc Orts i Cussó
-
El col·lectiu LGTBI+ i la comunitat internacional desafien Orbán amb una marxa massiva per l'Orgull a Budapest Redacció
Publicat el 01 de setembre de 2016 a les 14:53
Actualitzat el 01 de setembre de 2016 a les 14:56
Et pot interessar
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament
-
Societat El temps del cap de setmana del 28 i 29 de juny: comença l'onada de calor
-
Societat Un infant ferit en esfondrar-se part del sostre d'una guarderia a Barcelona