El Grup Bon Preu ha anunciat que incorporarà 400 persones a la seva plantilla per cobrir les necessitats dels seus establiments i les puntes de treball que es donen durant la temporada d'estiu, especialment als establiments de costa i zones turístiques -la Costa Brava, la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre. Segons ha anunciat l'empresa en un comunicat, la campanya durarà fins a mitjans de setembre.
Paral·lelament ha avançat que requerirà noves incorporacions aquest any 2018 amb les obertures dels nous establiments previstos a Girona, Lloret de Mar, Sant Cugat del Vallès, Castelló d'Empúries, Barcelona, Masnou, Tossa de Mar, Manlleu, Sant Antoni de Vilamajor i Viladecavalls.
Segons han explicat des de Bon Preu, l'objectiu principal d'aquesta contractació és mantenir “la qualitat del servei d'atenció al client”. Els nous empleats treballaran en els punts de venda realitzant tasques d'atenció al client, reposició, venda de productes frescos o a la línia de caixes.
Actualment Bon Preu té més de 6.400 treballadors, fet que situa el Grup entre les 10 empreses amb més empleats amb seu a Catalunya.
Bon Preu incorporarà 400 persones per a la temporada d'estiu
Societat
L'objectiu principal d'aquesta contractació és mantenir “la qualitat del servei d'atenció al client”
ARA A PORTADA
-
Política L'independentisme evita caure en el replegament identitari per la Diada Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política La llengua reactiva els joves per la Diada: «Vull poder parlar en català a la universitat» Lluís Girona Boffi | Paula Rovira Moreno
-
Política La reivindicació de l'estat propi torna al centre de Barcelona: les millors fotos de la Diada Hugo Fernández Alcaraz | Ricard Novella
-
-
Política La manifestació de la Diada a Barcelona aplega 100.000 persones segons l'ANC i 45.000 segons la Guàrdia Urbana Pau Espí Solé
Publicat el
04 de juny de 2018 a
les 12:18
Et pot interessar
-
Societat Tallada l'R1 entre Sant Pol i Calella per una incidència en els sistemes de senyalització
-
Societat
Extingit l'incendi de vegetació declarat aquest dijous a Montjuïc
-
Societat
El 54949, premi extraordinari de la Grossa de la Diada 2026
-
Societat
Els sindicats de metges faran vaga indefinida a partir del 28 d'octubre
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
