El Departament de Salut ha declarat 5.067 nous casos de Covid-19 confirmats per PCR o tests d'antígens en les darreres 24 hores -5.206 sumant els serològics-, que situen el total des de l'inici de la pandèmia en 715.535.
[estatcovid]
En paral·lel, els pacients ingressats a planta són 473, 15 més que dimecres, però hi ha 10 crítics menys a l'UCI (119). S'han declarat tres morts més i el total des de l'inici de la pandèmia és de 22.268, segons el darrer balanç de la conselleria.
Pel que fa a la velocitat de propagació, l'Rt, continua a l'alça i puja dotze centèsimes, fins a l'1,54, mentre que el risc de rebrot s'incrementa en 35 punts i se situa en 199. La incidència acumulada a 14 dies també puja i passa de 119,13 a 132,55. El 6,95% de les proves de la darrera setmana han donat positiu.
[estatvacuna]
[plantillacoronavirus]
Caiguda de pacients a l'UCI tot i registrar-se 5.000 nous contagis
Es registren més de 5.000 nous contagis en una jornada amb tres morts més per Covid
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de juliol de 2021 a les 10:48
Actualitzat el 01 de juliol de 2021 a les 10:51
Et pot interessar
-
Societat La policia investiga una cursa il·legal de ciclistes a Barcelona
-
Societat Desarticulen una xarxa de contraban de tabac en què estava implicat el número 2 del Servei de Vigilància Duanera
-
Societat El temps del cap de setmana del 5 i 6 de juliol: els ruixats s'estenen pel país
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 5 i 6 de juliol
-
Societat Restablerta la circulació a l'AP-7 després d'un accident amb set vehicles implicats
-
Societat Uns 2.000 estudiants faran pràctiques a l'administració catalana en els pròxims 4 anys