Els casos de Zika a Catalunya ja ascendeixen a 21. Així ho ha informat aquest dilluns el secretari de l'Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPC), Joan Guix en una roda de premsa per presentar una guia amb els menjadors escolars i famílies.
Es tracta, tal com ha precisat, d'un cas més que la setmana passada, en aquesta ocasió, el d'una dona que no està embarassada.
Pel que fa a l'evolució dels afectats pel virus, entre els quals hi ha dues dones en estat, ha afirmat que s'estan desenvolupant amb total normalitat, i ha remarcat també que es tracta de casos importats d'Amèrica Llatina i Amèrica Central.
Catalunya arriba als 21 casos de Zika
L'Agència de Salut Pública de Catalunya anuncia un cas més que la setmana passada
ARA A PORTADA
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
Què és el tanteig i retracte, la via a l'alça per comprar pisos privats i fer-los públics? David Cobo
-
«Al call center atenem unes 80 trucades diàries i ens donen 10 segons entre una i l'altra» Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 07 de març de 2016 a les 13:12
Et pot interessar
-
Societat Tanquen un restaurant de Sant Adrià de Besòs per un brot de salmonel·la que afecta una vintena de persones
-
Societat El temps d'aquest dilluns 9 de juny: matí amb ambient assolellat i tarda amb algun núvol
-
Societat Quin impacte tindria per als avions grans allargar la pista del Prat? Una dada oculta treu el cap
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa