L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha visitat aquest dimecres l'expresidenta del Parlament, Carme Forcadell, a la presó de Mas Enric.
La visita de Colau a Forcadell arriba després que l'11 de gener l'alcaldessa ja visités els presos polítics al centre penitenciari de Lledoners. Després de visitar Junqueras, Sànchez, Cuixart, Rull, Turull, Forn i Romeva, Colau va anunciar que impulsaria una declaració institucional en contra del judici de l'1-O que s'hauria d'aprovar al ple municipal del 25 de gener.
L'alcaldessa va visitar els presos acompanyada del tinent d'alcaldia Jaume Asens i a la sortida de Lledoners va assegurar que judici que el judici "no es produeix en condicions justes i que es basa en acusacions infundades i desproporcionades".
"Tant els independentistes com els que no ho som, rebutgem aquesta situació de repressió al marge del debat sobre la qüestió territorial", va argumentar Colau.
Colau visita Forcadell a la presó de Mas Enric
L'alcaldessa de Barcelona a va visitar els presos polítics al centre penitenciari de Lledoners l'11 de gener
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2019 a les 12:34
Actualitzat el 16 de gener de 2019 a les 12:44
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques