Compra un mòbil de 600 euros a Amazon i rep una llauna de menjar per a gats

Un usuari denuncia que l'han enganyat en ple Black Friday i assegura que la plataforma no li ofereix una solució ni li retorna els diners

El mòbil que havia comprat l'usuari i la llauna que li ha arribat
El mòbil que havia comprat l'usuari i la llauna que li ha arribat
Redacció
03 de desembre de 2024, 11:24

"M'ha passat una cosa surrealista comprant a Amazon aquest Black Friday". Amb aquestes paraules ha descrit un usuari d'X una de les entregues més greus que s'han vist mai a la plataforma: havia comprat un mòbil de més de 600 euros i ha rebut una llauna de menjar per a gats.

L'usuari ha decidit fer públic el cas perquè fa deu dies que està "desesperat" perquè no rep cap ajuda per part d'Amazon. A mitjans de novembre, va decidir comprar el que teòricament era un mòbil Google Pixel 8 Pro que originalment valia 1.159 euros però que estava rebaixat a 659 amb motiu del Black Friday.

Davant les més de 2.000 valoracions del producte i les més de 500 compres registres en l'últim mes, l'usuari se'n va refiar i va donar-se el luxe. El paquet va arribar dies després provinent d'Itàlia i va ser entregat sense cap mena de problema, seguint el protocol de demanar un codi en els productes d'alt valor.

La sorpresa va ser que, en obrir la caixa, es va trobar una llauna de menjar per a gats. "La meva cara era un poema", explica l'usuari, que va baixar immediatament a buscar el repartidor, però ja havia marxat. El contacte amb el servei d'atenció al client d'Amazon encara va ser la part més indignant de tot plegat.

La primera persona va dir-li que el problema se solucionaria i li va demanar fotos de l'entrega. Posteriorment, va haver de fer la devolució de la llauna de menjar de gat a un repartidor. Teòricament, la devolució dels diners estava tramitada i la resposta al cas havia d'arribar en un marge de 72 hores.

Però res de res. "He trucat més de vint cops i les persones que m'atenen semblen robots", diu l'usuari. Concretament, li diuen que han de processar el paquet que ha retornat -la llauna de menjar per a gats- i que el procés es pot allargar fins al 21 de desembre. De moment, l'usuari no té ni mòbil ni els seus 660 euros. "Amazon és tan gran que li és igual tenir descontents a uns quants desgraciats", conclou indignat aquest usuari estafat.