El vídeo retransmès en Periscope d'una jove de 19 anys que s'ha suïcidat ha tornat a fer reflexionar, aquest dimecres, sobre la capacitat, però també l'ètica a Internet i a les xarxes socials. Una gravació en què s'ha pogut veure com una noia francesa es llançava a la via del tren de l'stació d'Egly, al sud de París, tot anunciant, moments abans, que retransmetria una cosa que podria interessar.
Segons The Local, la dona també havia estat víctima d'una violació, i havia mencionat, en diverses ocasions, el nom de l'agressor a través de les xarxes socials just abans de suïcidar-se.
Actualment, la policia està investigant el succés, després d'aconseguir recuperar el telèfon. El suïcidi, que es va seguir en directe per 1.100 usuaris de Twitter, també va ser gravat per les càmeres de l'estació.
Consternació per la mort d'una jove que va retransmetre el seu suïcidi a través de Periscope
La noia de 19 anys s'ha tirat a les vies del tren a França
Publicat el 11 de maig de 2016 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat Detecten xinxes en diverses habitacions de la secció oberta de la presó de dones de Barcelona
-
Societat Enxampen un conductor a 184 quilòmetres per hora per l'AP-7: positiu en alcohol, cocaïna i cànnabis
-
Societat Collboni remunta i ja és l'únic polític que aprova al baròmetre de Barcelona
-
Societat La preocupació per l'habitatge bat un nou rècord a Barcelona i ja supera la seguretat
-
Societat S'enfonsa un remolcador al Port de Barcelona per l'impacte d'un vaixell i rescaten tres tripulants
-
Societat Què cal fer quan som víctimes de discriminació lingüística?
ARA A PORTADA