Desallotgen vint veïns d'un edifici de Premià de Mar per l'ensorrament del sostre d'una cuina

Els Bombers han revisat l'immoble acompanyats per l'arquitecte municipal i han començat a desenrunar la zona de l'incident, en què no hi ha hagut ferits

Publicat el 09 d’octubre de 2024 a les 09:39

Ensurt al Maresme. Els Bombers de la Generalitat han desallotjat una vintena de veïns d'un edifici de Premià de Mar després que s'hagi ensorrat el sostre d'una cuina del bloc, sense causar ferits. N'han informat fonts del cos que han indicat que es tracta d'un immoble ubicat al carrer Francesc Mas i Abril de la població.

L'incident ha tingut lloc a les 04.48 hores i fins al punt s'hi han desplaçat tres dotacions del cos, així com membres del Grup Operatiu de Suport i del Grup d'Estructures Col·lapsades. Els efectius han revisat el bloc acompanyats per l'arquitecte municipal.

A hores d'ara estan treballant per desenrunar la zona, ja que a sobre la cuina hi havia un espai de trasters. De moment els veïns no han pogut tornar a les seves cases.