Detenen i envien a presó a tres persones per robar en domicilis de Berga

Els Mossos d'Esquadra van interceptar els lladres quan fugien cap a Barcelona

Publicat el 30 de setembre de 2016 a les 15:25
Els Mossos d'Esquadra van detenir, el passat 28 de setembre, dos homes i una dona de 26, 34 i 37 anys i veïns de Barcelona com a presumptes autors de tres robatoris amb força en domicilis de Berga. 

Segons ha informat la policia catalana, l'avís es va donar pels volts de les 11.00 del matí del dia 28, quan es va comunicar que hi acabava d'haver tres robatoris en un mateix bloc de pisos de Berga, i que els autors havien fugit amb un vehicle. Ràpidament, diverses patrulles dels Mossos van organitzar controls en diferents punts de les carreteres per tal de localitzar-los i, en un d'aquests, justament el que hi havia al peatge de Sant Vicenç de Castellet (Bages), els van trobar. 

Els els agents van poder interceptar el vehicle dels presumptes lladres a la sortida de Matadepera de l'autopista i, a l'interior del cotxe van poder trobar una bossa de mà amb joies, cinc telèfons mòbils i diners en efectiu. A més, també van trobar diverses eines utilitzades per obrir portes i, quan se'ls va preguntar d'on venien, van donar versions diferents.

Després de corroborar que aquests objectes eren els que s'acabaven de robar a Berga, es van denunciar les tres persones, que han passat aquest divendres a disposició judicial. El jutge ha decretat el seu ingrés a presó.