Els Mossos d'Esquadra han detingut a Roda de Barà (Tarragonès) dues dones com a presumptes autores de detenció il·legal, coaccions, lesions psíquiques, delicte contra la salut pública, en l'àmbit de àmbit consum, vexacions i tracte degradant de cinc dones i tres menors. L'arrest per aquesta lletania de delictes es va dur a terme aquest dijous i les detingudes són Sílvia E. T., de 54 anys, nacionalitat nord-americana i veïna de Roda de Barà i Maria Genoveva F. P., de 47 anys, nacionalitat espanyola i veïna de Barcelona.
La investigació es va iniciar a finals de març quan la Policia Local de Roda de Barà va tenir coneixement, gràcies a la fugida de dues segrestades, que un xalet de la població estaria funcionant com a casa d'acollida -sense permís- i que les dones que albergaven estarien en una situació de penositat, tancades a pany i clau, reben càstigs físics i menjant aliments en estat de putrefacció.
Detingudes per segrestar i vexar dones i menors a Roda de Barà
Tancaven les víctimes a pany i forrellat i les obligaven a menjar aliments en estat de putrefacció
Ara a portada
-
-
Societat Qui serà el nou Papa? Guia per entendre els equilibris d'una decisió transcendental Pep Martí i Vallverdú
-
Energia D'on ve i qui la consumeix: així funciona l'energia elèctrica a Catalunya Ona Sindreu Cladera
-
Societat Les altres grans transformacions de Barcelona: obres pendents i promeses a mitges David Cobo
-
Economia Puigdemont admet ara la «discrepància» amb el conseller de Junts a la CNMC que va votar sí a l'opa al Sabadell Marc Orts i Cussó
Publicat el 04 de maig de 2013 a les 07:40
Et pot interessar
-
Societat Fins a 30 comarques en avís per intensitat de pluja aquest dilluns
-
Societat El temps del dilluns 5 de maig: ruixats intensos per començar la setmana
-
Societat Ferrocarrils treu pit de la recuperació de l'apagada: «Tenim un circuit tancat, no com Rodalies»
-
Societat Sarah Jaffe: «La relació amb la feina depèn que els teus caps no siguin uns imbècils»