La policia espanyola ha detingut a Barcelona un "perillós fugitiu" que feia més d'una dècada que buscaven les forces de seguretat europees i de Romania. A més de pesar sobre ell diversos delictes de narcotràfic, agressió i abusos, va obligar dues noies menors d'edat a mantenir relacions entre elles a Bucarest. Els fets van ocórrer el juliol del 2013 i des de llavors era molt perseguit.
Per aquests fets, el fugitiu tenia una ordre europea de detenció i entrega emesa per Romania per segrest i tràfic de drogues, ja que també el 2009 suposadament va distribuir més de quatre quilos d'una varietat de cànnabis, fets pels quals el 2021 va ser condemnat a una pena de cinc anys i quatre mesos de presó.
Després d'una investigació, els agents van esbrinar el parador de l'home i van muntar un dispositiu de seguiment per detenir-lo i entregar-lo a les autoritats romaneses. En el moment en què va ser detingut, els agents van comprovar que l'home "havia utilitzat una identitat falsa des del 2021", per regularitzar la seva situació administrativa a Espanya.
Detingut a Barcelona «un perillós fugitiu» que obligava dues menors a tenir sexe entre elles a Bucarest
Un dispositiu de la policia espanyola executa una ordre europea de detenció contra un home que va agredir i amenaçar les joves fa més d'una dècada

- Imatge d'arxiu d'un agent de la policia espanyola -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
L'oest de la península encara crema: més de 200.000 hectàrees calcinades en una setmana Neus Climent
-
I ara un pacte d'estat? Els incendis tornen la crisi climàtica al primer pla amb els deures per fer Sara Escalera
-
El Govern envia mig centenar de bombers, catorze mitjans terrestres i tres d'aeris als incendis de l'Estat Redacció
-
Junqueras adverteix els socialistes que s'han «situat a anys llum» de l'aprovació d'uns pressupostos Sara Escalera
Publicat el 25 de gener de 2024 a les 10:59
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 19 d'agost: l'alerta per pluges es manté en una vintena de comarques
-
Societat Alerta de Protecció Civil per als peregrins del Camí de Sant Jaume
-
Societat Nous detalls sobre l'incendi del carrer Verdi a la festa major de Gràcia
-
Societat Una coneguda marca de roba incorpora el català a l'etiquetatge
-
Societat La Guàrdia Urbana desallotja una quarantena de persones sensesostre del parc de l'estació del Nord
-
Societat Descobreixen un cultiu de marihuana arran d'un incendi en una casa de Tordera