Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir dissabte passat un home de 19 anys com a presumpte autor d'un delicte continuat de robatori amb força a l'interior del domicili del seu veí de 93 anys. Va ser la mateixa víctima qui va denunciar dos furts, però poc després, el jove va tornar a robar-li en dues ocasions més, abans de ser enganxat.
El cos de la policia catalana va iniciar una investigació i va observar que l'autor no havia forçat cap porta d'accés. Per tant, havia entrat amb clau. La víctima va explicar als investigadors que hi havia diverses persones del seu entorn que tenien una còpia de la clau de casa seva, entre aquestes un veí del mateix bloc.
Després de diverses gestions, els agents van esbrinar que un familiar del veí que tenia la còpia de la clau era el presumpte autor dels furts. A més, aquest familiar també viu al mateix bloc i coneix la víctima.
Va ser dissabte al matí, quan la víctima va patir el darrer robatori i els Mossos van poder localitzar el presumpte autor amb la còpia de la clau i els diners que acabava de sostreure. En total, va entrar fins a cinc vegades a l'interior del domicili, d'on sempre sostreia diners. El detingut va passar dilluns a disposició judicial.
[plantillavirals]
Detingut un jove de 19 anys per robar cinc vegades a casa del seu veí de 93 anys a Manresa
El noi aprofitava que un familiar tenia una còpia de la clau de casa de la víctima per entrar-hi d'amagat
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2023 a les 13:43
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dilluns 25 d'agost: núvols a tot el país i pluges
-
Societat Alerta per una ciberestafa en què simulen que Lidl t'ofereix un premi
-
Societat Mor una dona per les ferides de l'hèlix d'un vaixell a Xàbia
-
Societat El crit de les pregoneres de la Festa Major de Sants contra la inacció política
-
Societat Els usuaris de l'R3 temen de cara al setembre: «No són problemes tècnics, són negligències»
-
Societat Es recuperen les freqüències a les línies R2Sud, R13, R14, R15, R16 i R17