La Guàrdia Urbana de Reus ha detingut aquest diumenge, 25 de juny, un menor de 15 anys com a presumpte autor de cremar diversos contenidors a la zona del barri Fortuny durant l'última setmana. La detenció es va produir després que la Guàrdia Urbana hagués d’intervenir en dos incendis en menys de dues hores, i gràcies a la col·laboració ciutadana d’uns joves que el van identificar com el presumpte autor de la crema dels contenidors.
El primer incendi va tenir lloc poc després de dos quarts d'onze de la nit al carrer de la Vicaria, prop d’una residència d’avis, el qual va ser controlat per una patrulla de Guàrdia Urbana i va ser extingit per Bombers. El segon es va produir al carrer dels Velers, a tocar del Col·legi Sant Bernat Calbó on es van cremar dos contenidors més que van quedar calcinats.
Una vegada identificat el menor, de 15 anys, els agents van revisar la motxilla que portava, on se li van trobar diversos petards i tres encenedors, moment en el qual el jove va reconèixer als agents que havia estat ell qui havia calat foc als contenidors i que ell mateix havia trucat al 112 i s’havia quedat al lloc veient la intervenció.
Detingut un menor de 15 anys per cremar contenidors a Reus
Uns joves identifiquen el presumpte autor davant la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2017 a les 07:13
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona autoritza un botellot a l'«Upper Diagonal» el dia de Nadal
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill a 19 comarques per pluja fins diumenge
-
Societat
Més de 400 bombers voluntaris porten la Generalitat als jutjats per reclamar drets laborals
-
Societat
Els desallotjats acampats davant del B9 de Badalona maregen la policia per evitar el desallotjament
-
Societat
Campanya del Govern per informar els nouvinguts sobre les opcions d'aprendre català
-
Societat
Quant s'han gastat els catalans aquest estiu?
