Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre homes com a presumptes autors de dos robatoris en supermercats d'Olot. Tots quatre tenen entre 19 i 33 anys, nacionalitat romanesa i són veïns de Rubí, al Vallès Occidental. Se'ls acusa d'un delicte de furt i el jutge els ha decretat la llibertat amb càrrecs.
El passat 3 de març, la policia va rebre l'avís del responsable d'un supermercat d'Olot alertant d'uns individus que havien marxat de la seva botiga amb diversos objectes robats. Gràcies a la col·laboració ciutadana els van enxampar.
Al cotxe hi van trobar 10 bosses d'escombraries plenes de productes. En concret hi havia un centenar de llaunes d'escopinyes i tonyina, 70 paquets de xocolata, 76 paquets de pernil, a més de cremes i tubs de dentífric, entre altres productes. En total, havien robat més de 400 euros en productes.
Detinguts quatre homes per haver robat en dos supermercats d'Olot
Es van endur més de 400 euros en productes com llaunes de conserva, xocolata, pernil i pasta de dents
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de març de 2016 a les 15:31
Et pot interessar
-
Societat Catalunya envia un avió AVA dels Bombers a Galícia
-
Societat Primers retards i cancel·lacions a l'aeroport del Prat
-
Societat Catalunya, l'epicentre del gihadisme de l'Estat
-
Societat El temps del cap de setmana del 16 i 17 d'agost: alerta màxima per temperatures de fins a 44 °C
-
Societat Normalitat a l'aeroport del Prat en la primera jornada de vaga
-
Societat Màquines escurabutxaques: un 40% més als municipis pobres