L'històric Bulevard Rosa del Passeig de Gràcia de Barcelona tancarà les portes el juny del 2018. Si es compleix la previsió, l'estiu vinent es tancarà un espai amb quaranta anys de trajectòria, després d'obrir les portes el desembre del 1978. Ocupa els baixos de l'edifici d'oficines situat al número 55 de l'artèria del comerç de luxe barceloní, un espai d'uns 5.200 metres quadrats amb prop d'un centenar de locals.
Els responsables del Bulevard Rosa estarien preparant un projecte per encabir-hi entre dos i quatre establiments de format gran. El 2008 els gestors de l'espai van fer una aposta per revitalitzar centre comercial convertint els cinemes que hi havia en una gran botiga Nespresso. A més, la firma de moda Bimba y Lola ha ampliat recentment l'espai que té al complex, on l'any que ve s'hi podrien ubicar firmes com Decathlon.
El Bulevard Rosa tancarà el juny del 2018
Els propietaris prepararen un projecte per convertir l'històric centre comercial del passeig de Gràcia de Barcelona en un espai de macrobotigues

- L'històric centre comercial Bulevard Rosa de Barcelona | Adrià Costa -
- | Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2017 a les 14:35
Actualitzat el 18 d’octubre de 2017 a les 10:07
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 5 i 6 de juliol
-
Societat Cues quilomètriques a l'AP-7 per un accident amb set vehicles implicats
-
Societat Uns 2.000 estudiants faran pràctiques a l'administració catalana en els pròxims 4 anys
-
Societat Sis de cada deu catalans veuen l'habitatge com un dret i no un negoci
-
Societat Un dels referents mundials en ganivets i estris de cuina incorpora el català
-
Societat Alerta del Meteocat durant tres dies: pluges, tempestes i pedra a 28 comarques