
No pagar el lloguer li podria costar molt car a un presumpte traficant de drogues. Els Mossos d'Esquadra van detenir un veí de Figueres que tenia prop de 200 plantes a casa seva. Els agents van descobrir la plantació després de rebre l'avís del propietari del pis, que havia anat a veure el seu llogater després de nou mesos sense cobrar la renda.
En arribar, el va obrir un home en actitud nerviosa a qui no coneixia i que va abandonar el pis sense dir res. Pensant que podien estar-hi robant, l'home va entrar al pis i va veure com dues habitacions estaven plenes de plantes verdes en testos blancs, presumptament marihuana, i es va posar en contacte amb els mossos de la comissaria de Figueres.
Els agents, al arribar al lloc dels fets, van iniciar la recerca del llogater pels voltants del pis i va localitzar Sergi N.V. al carrer, quan anava cap al seu domicili. En aquell moment el detingut portava, amagada a l'abric, una balança de precisió i als pantalons, una bosseta amb cinc grams de restes vegetals.
El llogater, que té antecedents, va quedar detingut per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues), i va passar a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Figueres.