La crisi sanitària derivada del coronavirus ha fet treure el costat més solidari a les persones. Cada cop són més les persones, empreses i entitats que donen material i efectuen donacions econòmiques als hospitals i al Departament de Salut, que ho reparteix entre els centres mèdics que ho necessiten.
[noticia]72978[/noticia]
Ara s'ha conegut que el famós youtuber català Raul Álvarez, més conegut amb el nom d'Auronplay, també ha volgut formar part de l'onada solidària i ha efectuat una donació de 7.000 mascaretes a Salut. El gest l'ha anunciat l'Institut Català de Salut (ICS) a través de xarxes socials en una publicació en què s'ha donat les gràcies al youtuber, un dels influenciadors més reconeguts en l'àmbit estatal i mundial.
Segons expliquen des de l'ICS, Álvarez es va posar en contacte amb la institució sanitària a través del següent missatge: "Hola, he comprat uns quants milers de mascaretes i m'agradaria donar-les perquè les repartiu com cregueu convenient". A partir d'aquí, segons la mateixa font, l'equip de transport va recollir el material i va distribuir-los per diferents Centres d'Atenció Primària (CAP)que en requerien.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/199108[/noticiadiari]
El famós youtuber Auronplay dona 7.000 mascaretes al Departament de Salut
Tal com ha informat l'Institut Català de Salut, el material ha sigut repartit a diferents Centre d'Atenció Primària que el requerien
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de març de 2020 a les 12:30
Et pot interessar
-
Societat 27 denúncies després, l'empresa de crestes argentines Tio Bigotes retola en català
-
Societat Un camió d’escombraries queda atrapat en un forat de la via Laietana
-
Societat «Si vius una situació difícil, atura't i truca»: Barcelona col·loca cartells al metro després de 31 suïcidis en cinc anys
-
Societat La pugna veïnal per evitar el nou museu Thyssen a Barcelona es formalitza
-
Societat Nova llei antitabac: prohibit fumar als menors i en nous espais
-
Societat Troben l'urna funerària de Joan de Sagarra i Devesa al mercat dels Encants