Aquest dimecres, el Premi Princesa d'Astúries de Comunicació i Humanitats, James Nachtwey, ha assistit a una trobada amb mig centenar de col·legues de la professió amb els quals ha compartit les seves últimes experiències. Nachtwey és tot un referent del panorama periodístic internacional. Quatre dècades de treball a zones de guerra, camps de refugiats, ciutats arrasades per terratrèmols, inundacions o atacs terroristes avalen la seva trajectòria.
Sergi Cámara, fotoperiodista de NacióDigital, ha estat un dels convidats especials a la trobada amb el Premi Princesa d'Astúries de Comunicació i Humanitats 2016. Cámara també va documentar el perill de les travessies per mar que emprenen moltes persones per fugir dels seus països. Les seves imatges es van veure a l'exposició Refugiats, l'odissea cap a Europa i es pot seguir als treballs publicats a NacióDigital.
A la trobada amb James Nachtwey també hi han assistit altres fotoperiodistes catalans com Sandra Balcells, Tino Soriano, Ricard Garcia Vilanova o Samuel Aranda.

El fotoperiodista de NacióDigital Sergi Cámara Foto: Adrià Costa