El Partit Animalista contra el Maltractament Animal (PACMA) ha lliurat aquest dilluns a l'Ajuntament de Barcelona 230.000 firmes per demanar justícia per la gossa Sota, abatuda pel tret d'un agent de la Guàrdia Urbana al carrer el 18 de desembre.
En un comunicat, el partit animalista ha criticat que l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, defensés l'actuació policial "sense si més no tenir oberta la investigació", i ha demanat que s'expulsi a l'agent si es demostra que hi va haver abús de poder.
El portaveu de PACMA a Catalunya, Nacho Pascual, ha reclamat la depuració de responsabilitats polítiques "tant l'agent com del seu responsable, i que s'implementin d'una vegada els protocols d'actuació específica per a casos amb animals" que el seu partit porta anys reclamant.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lMhC9M-KGp4[/youtube]
El PACMA entrega 230.000 firmes a l'Ajuntament de Barcelona per demanar justícia per a la gossa Sota
El partit animalista ha criticat que l'alcaldessa de Barcelona defensés l'actuació policial "sense si més no tenir oberta la investigació"
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de desembre de 2018 a les 13:18
Et pot interessar
-
Societat
Vilafranca signa la millor actuació de la seva història per Tots Sants
-
Societat
Les sis coses que has de saber de la tradició de Tots Sants
-
Societat
Afrontar un trasplantament de medul·la amb 17 anys: «No vaig ser conscient de la gravetat»
-
Societat
«Les persones que han tingut una experiència propera a la mort canvien el significat de la seva vida»
-
Societat
Les compres d'habitatge sense hipoteca: les xifres (i el fons) d'un fenomen controvertit
-
Societat Quin és l'origen de Tots Sants?
