Els comerciants valencians animen el Black Friday sortejant un viatge al Japó, Lapònia o Xile

"Els nostres comerços hi són per veure, tocar, olorar i gaudir de la compra", assenyala la Confederació del Comerç

Publicat el 19 de novembre de 2018 a les 18:36
El petit comerç valencià s'avança al Black Friday. Els comerciants del País Valencià han arrencat aquest dilluns la seva pròpia setmana del Black Friday amb una campanya que busca "atraure la gent a la botiga física", enfront de les vendes en línia de les grans plataformes. L'argument: un viatge.

Els clients que s'apropin des d'aquest dilluns a algun dels 5.000 establiments que participen en la iniciativa podran participar en el sorteig d'un viatge al Japó, Lapònia o Xile. Si hi ha descomptes o no en les compres és decisió de cada comerç. Un total de 40 associacions locals i sectorials de les 140 que s'integren en la Confederació del Comerç del País Valencià (Confecomerç) participen en aquesta campanya que aglutina prop de 5.000 establiments de tot el País Valencià.

Per participar-hi, els clients hauran de fer tres compres superiors a cinc euros en qualsevol dels establiments adherits, a més de seguir Confecomerç a Facebook o Instagram i publicar un post explicant amb qui s'aniria de viatge.

"Els nostres comerços hi són per veure, tocar, olorar i gaudir de la compra també", ha subratllat el president de la patronal del comerç valencià, Cipriano Cortés, en la presentació de l acampanya. "No és la campanya que voldríem fer però és la que ens veiem obligats a fer per fer front a la venda en línia i no quedar-nos fora del mercat", ha admès el vicepresident, Rafael Torres.