Un grup format per un centenar de docents talla l'N-340 a Vilafranca del Penedès en els dos sentits de la marxa. La protesta ha començat poc abans de dos quarts de deu del matí i coincideix amb la convocatòria de vaga al Baix Llobregat i el Penedès. Una hora abans, els manifestants s'havien concentrat davant de l'Institut Vilafranca 2 i des d'allà s'han desplaçat fins a la via per tallar-la. Aquest matí un altre de grup de docents ha tallat la B-23 a Sant Joan Despí durant més d'una hora. La d'aquest dimecres és la primera jornada de vaga per territoris del nou cicle de mobilitzacions dels docents, després de la convocatòria d'aquest dimarts per a tot Catalunya.
- Docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès -
- Gemma Sánchez / ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de maig de 2026 a
les 09:50
Et pot interessar
-
Societat
Torna la sintonia per portar les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana de Barcelona: Junts, PSC, PP i Vox s'hi posen d'acord
-
Societat N-340, C-31 i C-17: les carreteres catalanes més afectades pel Tour
-
Societat
Una empresa de pisos turístics de luxe desnona una família a Barcelona: els efectes de la fi de la moratòria estatal
-
Societat
Troben un home ofegat a la platja de Badalona
-
Societat
Collboni fa marxa enrere amb un complement que podia augmentar fins a un 5% el sou a alts càrrecs
-
Societat
Detenen un home que ha apunyalat la mare a Sitges i ha fugit al mar

