Un grup format per un centenar de docents talla l'N-340 a Vilafranca del Penedès en els dos sentits de la marxa. La protesta ha començat poc abans de dos quarts de deu del matí i coincideix amb la convocatòria de vaga al Baix Llobregat i el Penedès. Una hora abans, els manifestants s'havien concentrat davant de l'Institut Vilafranca 2 i des d'allà s'han desplaçat fins a la via per tallar-la. Aquest matí un altre de grup de docents ha tallat la B-23 a Sant Joan Despí durant més d'una hora. La d'aquest dimecres és la primera jornada de vaga per territoris del nou cicle de mobilitzacions dels docents, després de la convocatòria d'aquest dimarts per a tot Catalunya.
- Docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès -
- Gemma Sánchez / ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de maig de 2026 a
les 09:50
Et pot interessar
-
Societat L'R8 de Rodalies recupera el servei en tota la línia després de cinc mesos
-
Societat
Collboni contra els creuers
-
Societat
Com es vol apujar fins als 30 euros la taxa turística als creueristes de pas a Barcelona?
-
Societat
Més de 200 professors critiquen la política de personal de la UB per «anar en detriment del talent i l’excel·lència»
-
Societat
Catalunya Nord votarà entre «Pirineus Catalans» i «Pirineus Mediterranis» en la consulta sobre el canvi de nom
-
Societat
Així canviarà Barcelona durant el Tour: dels talls de carrer a suar per aconseguir tantes tanques

