La pandèmia de la Covid, tot i que la cinquena onada va a la baixa, estanca els hospitals catalans. El Departament de Salut ha declarat en les últimes 24 hores 4 ingressats més a les Unitats de Cures Intensives (UCI), fins als 521. Els hospitalitzats per Covid, però, baixen fins als 1.656 (-67).
[estatcovid]
En paral·lel, s'han notificat 1.976 nous contagis, que situen el total des de l'inici de la pandèmia en 942.659. L'Rt es manté a 0,79, i el risc de rebrot segueix disminuint, avui 18 punts, fins als 282. En les últimes 24 hores s'han notificat 36 morts i el total de defuncions des de l'inici de la pandèmia augmenta fins a 23.111.
El 8,19% de les proves que s'han fet la darrera setmana han donat positiu. La incidència acumulada a 14 dies passa de 401,83 a 377,83, mentre que a set dies passa de 164,18 a 154,00.
Una dada rellevant: de les 30.276 primeres dosis que s'han administrat durant les últimes 24 hores, el 53% d'aquestes s'han destinat a la franja de població d'entre 10 i 19 anys. D'aquests, el 41,1% dels adolescents entre 12 i 15 anys ja han rebut una dosi de la vacuna contra la Covid, només dues setmanes després d'obrir-se la convocatòria.
[plantillacoronavirus]
Els hospitals catalans, estancats per la Covid
En les últimes 24 hores Salut ha declarat 4 crítics més (521) i 67 hospitalitzats menys (1.656), a més de 36 morts

- Un pacient, en una UCI -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’agost de 2021 a les 08:34
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 6 i 7 de setembre: cel ennuvolat arreu del país
-
Societat El metro de Barcelona obre dues «estacions fantasma»: quan i com s'hi podrà entrar?
-
Societat Els centres comercials on més s'incompleix la retolació en català
-
Societat Detenen un home que es disfressava per cometre agressions sexuals a Gavà
-
Societat El temps de divendres 5 de setembre: treva a l'espera de noves pluges
-
Societat Nou de cada deu persones creuen que el català és un mecanisme d'ascensor social