Els Mossos d'Esquadra va anar el dia 31 de desembre al pis de la família on dimarts van trobar el cos sense vida del nen de 7 anys. Ho van fer requerits pel consolat americà de Barcelona, després que una persona de l'entorn del pare s'hi posés en contacte per localitzar-lo.
Per això, una patrulla dels Mossos va adreçar-se fins al pis situat al número 3 del carrer Joan Roca i Pinet i va trucar al timbre del 4rt pis. Segons han confirmat fonts policials, el pare va obrir la porta i va parlar amb els agents, que no van entrar al pis. L'home els va explicar que es trobava perfectament i que tot anava bé. Llavors, els agents li van demanar que es posés en contacte amb el consolat, ja que l'estaven buscant. Com que no van notar res estrany, van marxar de la casa.
El cas no es es va destapar fins que la propietària del pis va adreçar-se a l'immoble –situat al número 3 del carrer Joan Roca i Pinet, al barri de Sant Pau- i la família no li va obri. La dona va escoltar uns crits forts i va alertar els Mossos.
Els pares –una dona i un home de 38 i 39 anys i origen nord-americà- van ser traslladats a la comissaria de Vistalegre on la policia els va prendre declaració. El pare també va respondre les preguntes del forense (sempre en anglès, ja que no parlen ni castellà ni català) des del mateix pis. A la nit, els Mossos van informar que quedaven detinguts per un delicte d'homicidi imprudent.
El matrimoni té dos fills més, una nena i un nen adolescents. Segons els veïns, pràcticament no sortien de casa i en els darrers tres mesos ningú els havia vist. Només s'havien topat en alguna ocasió amb el pare que, segons alguns testimonis, havia canviat d'actitud i havia deixat de relacionar-se. Els matrimoni havia explicat als veïns que cap dels tres nens estava escolaritzat perquè seguien un sistema d'aprenentatge a través d'internet.
Els Mossos van anar el 31 de desembre al pis de la família del nen mort de Girona requerits pel consolat americà
La policia volia comprovar si el pare estava bé ja que algú del seu entorn feia temps que intentava localitzar-lo sense èxit
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de gener de 2016 a les 13:33
Et pot interessar
-
Societat Mor José Felipe Bertrán de Caralt, «un burgès de veritat»
-
Societat Lent descens de les morts a la carretera: radiografia dels accidents més greus a Catalunya
-
Societat El temps del cap de setmana: sol amb alguna interrupció i bona temperatura
-
Societat La rua de celebració del títol de Lliga del Barça afectarà una trentena de línies d'autobús
-
Societat Francesc Torres, escollit nou rector de la UPC
-
Societat Una important companyia d'autobusos es passa al català