Un nen de 5 anys es troba en estat greu després que aquest dissabte al migdia es va precipitar per un quart pis a Reus, per causes que s'estan investigant. Segons han informat els Mossos d'Esquadra els fets van passar quan el nen va caure per un pati interior, en un habitatge del carrer Banys, i va quedar malferit, amb un politraumatisme. Una veïna se'n va adonar i va trucar al 112.
L'avís va arribar a les 13.51 hores i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va decidir traslladar el nen en helicòpter a l'Hospital Sant Joan de Déu. Segons fonts de l'hospital el nen es troba a la UCI amb pronòstic reservat. La policia ha iniciat la investigació i prenent declaració a possibles testimonis per esclarir les causes de la caiguda. Segons algun testimoni, en el moment dels fets la mare del nen estava a la dutxa.
En estat greu un nen de cinc anys després de caure d'un quart pis a Reus
El nen va caure per un pati interior i una veïna va alertar el 112
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 19 de novembre de 2017 a les 11:02
Et pot interessar
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona