La Guàrdia Urbana ha detingut l'autor d'almenys set incendis en una sola nit a Sant Andreu de Palomar, a Barcelona, segons Tot Barcelona. El piròman va cremar un contenidor, una motocicleta i un turisme la matinada de dilluns, i també va calar foc a mobiliari urbà.
El primer avís al cos policial va arribar dels veïns del número 586 de la Meridiana, a la confluència amb l’avinguda Rio de Janeiro. El foc causat pel jove, de 27 anys, s'havia estès a la porteria d’un immoble.
Els investigadors de la Urbana van “seguir la ruta dels incendis” per intentar localitzar el piròman, i en arribar al carrer Concepció Arenal van veure un individu que observava com cremava una caixa de cartró al costat d’un contenidor. L'home feia olor de cremat i duia una bossa plena de diaris i cartró i un encenedor, per la qual cosa va ser detingut per un presumpte delicte de danys.
[plantillasuccessos]
Enxampat un piròman que havia causat set incendis en una nit a Barcelona
La Guàrdia Urbana deté un home de 27 anys per cremar vehicles i mobiliari urbà a Sant Andreu
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’octubre de 2021 a les 11:04
Actualitzat el 28 d’octubre de 2021 a les 11:58
Et pot interessar
-
Societat 27 denúncies després, l'empresa de crestes argentines Tio Bigotes retola en català
-
Societat Un camió d’escombraries queda atrapat en un forat de la via Laietana
-
Societat «Si vius una situació difícil, atura't i truca»: Barcelona col·loca cartells al metro després de 31 suïcidis en cinc anys
-
Societat La pugna veïnal per evitar el nou museu Thyssen a Barcelona es formalitza
-
Societat Nova llei antitabac: prohibit fumar als menors i en nous espais
-
Societat Troben l'urna funerària de Joan de Sagarra i Devesa al mercat dels Encants