El director general del grup Bon Preu, Joan Font, ha deixat el patronat de la Fundació Universitària Balmes, l'entitat titular de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC).
Tal com ha pogut saber NacióDigital, en el passat ple del patronat, el 14 d'octubre, l'empresari va expressar aquesta voluntat i posteriorment va comunicar-ho per carta. La renúncia encara no s'ha fet efectiva i no hi ha data establerta. No necessàriament ha de passar per sessió -ordinària o extraordinària- del patronat.
Consultat per aquest diari, Font ha confirmat que deixava el càrrec, però ha declinat explicar-ne els motius. En aquesta mateixa línia s'ha pronunciat la UVic, que només confirma la renúncia del director general de Bon Preu. L'empresari va entrar com a vocal al patronat de la UVic el desembre de 2013. Per tant, hi haurà estat gairebé vuit anys.
Font s'ha implicat en altres projectes comarcals. Presideix Ausa Futur, un grup d'empresaris d'Osona i el Ripollès per promoure el desenvolupament econòmic del territori i que aposta per la creació de coneixement a la UVic finançant la captació de talent internacional. I en clau catalana, també va formar part del Consell Assessor per a la Transició Nacional.
[noticiadiari]1/61728[/noticiadiari]
Joan Font, de Bon Preu, deixa el patronat de la UVic
El director general de la cadena de supermercats ha estat gairebé vuit anys com a vocal de la Fundació Universitària Balmes
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’octubre de 2021 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat 27 denúncies després, l'empresa de crestes argentines Tio Bigotes retola en català
-
Societat Un camió d’escombraries queda atrapat en un forat de la via Laietana
-
Societat «Si vius una situació difícil, atura't i truca»: Barcelona col·loca cartells al metro després de 31 suïcidis en cinc anys
-
Societat La pugna veïnal per evitar el nou museu Thyssen a Barcelona es formalitza
-
Societat Nova llei antitabac: prohibit fumar als menors i en nous espais
-
Societat Troben l'urna funerària de Joan de Sagarra i Devesa al mercat dels Encants