La vuitena edició de la Festa del Cinema se celebrarà a l'estat espanyol els pròxims dies 11, 12, 13 i 14 de maig amb preus per entrada de 2,9 euros amb la finalitat de fomentar l'assistència a sales de cinema com a hàbit social i cultural.
Els organitzadors d'aquesta iniciativa són la Confederació de Productors Audiovisuals Espanyols (Fapae), la Federació de Distribuïdors de Cinema (Fedicine), la Federació de Cines d'Espanya (Fece) i l'Institut de les Ciències i Arts de l'Audiovisual (Icaa).
Igual que en edicions anteriors, els espectadors hauran d'estar acreditats a la pàgina web, que els permetrà gaudir d'un preu reduït per entrada durant els quatre dies de l'esdeveniment -els menors de 14 i els més grans de 60 anys no hauran d'acreditar-se al web-.
En aquesta nova edició es podran seguir comprant les entrades per a la Festa del Cinema a través de tres canals de venda diferents: taquilla, caixers de venda d'entrades situats en el vestíbul dels cines i plataformes habituals de venda per internet.
Els espectadors que adquireixin les seves entrades a taquilla hauran de mostrar l'acreditació en el moment de la compra, mentre que aquells que adquireixin les seves entrades als caixers o a Internet hauran de mostrar l'acreditació de la Festa del Cinema en el punt de control d'accés a la sala.
Tota la informació de la Festa del Cinema ja està disponible a 'www.fiestadelcine.com' i als perfils de Festa del Cinema de Facebook i Twitter.
En una de les últimes edicions de La Festa del Cinema, 'Ocho apellidos vascos' va ser la més taquillera ja que dels gairebé dos milions d'espectadors que van passar per les sales durant els tres dies, 800.000 persones van elegir la comèdia espanyola, seguida de 'Capitán América' amb 265.000 espectadors i 'El gran hotel Budapest' amb 123.000 espectadors.
La Festa del Cinema arriba la setmana que ve amb entrades a 2,90 euros
La intenció és fomentar l'assistència a sales de cinema com a hàbit social i cultural
ARA A PORTADA
-
-
De la neutralització a l'exigència dels socis: l'1x1 de l'oposició un any després de la investidura d'Illa Sara Escalera
-
La sequera i la tramuntana impulsen el pitjor incendi dels darrers 50 anys a França Arnau Urgell i Vidal
-
L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari Bernat Surroca Albet | Pep Martí i Vallverdú
-
El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans Redacció
Publicat el 10 de maig de 2015 a les 10:17
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 7 d'agost: la temperatura torna a enfilar-se
-
Societat Festes de Gràcia 2025: cartell, concerts, carrers guarnits i programa
-
Societat Tanquen un centre d’estètica a l’Eixample que feia tractaments amb material caducat
-
Societat Nova ciberestafa a Booking: a través de les reserves extrauen les dades bancàries
-
Societat Detenen l'home que va llençar lleixiu a una treballadora d'una benzinera de Nou Barris
-
Societat Programa de les festes de Gràcia 2025