La jove de 24 anys que el passat dilluns va morir de dos trets que li va disparar la seva parella a la Mariola (Lleida) no havia denunciat abans cap maltractament tot i l'evidència que n'havia patit segons apunten els Mossos d'Esquadra. La víctima, Mònica Pérez, feia cinc anys que vivia amb José Romero, de 32 anys i amb problemes d'addicció i psiquiàtrics, un període durant el qual va canviar radicalment la manera de viure i de relacionar-se.
Abans d'estar amb Romero sortia amb les amigues i tenia vida social, una manera de fer que va anar reduint un cop va iniciar la relació amb el que acabaria sent el seu assassí i amb qui va tenir dos fills, que ara tenen 3 i 1 anys. Familiars i amics destaquen que la jove va marxar de casa fa quatre mesos, però posteriorment va tornar tot i els maltractes, que ella va amagar sempre amb excuses.
La jove assassinada a Lleida no va denunciar mai els maltractaments que patia
La noia va amagar sempre les agressions de la seva parella
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 01 d’abril de 2015 a les 07:16
Et pot interessar
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona